Ölüm
Seda Dağdelen2020-11-23T17:40:05+03:00Ölüm, adını yazdığında kolay, İçine aldığında soğuk bir his. Başına geldiğinde ise zifiri bir karanlık. Göç etmek diyince daha zarif. [...]
Ölüm, adını yazdığında kolay, İçine aldığında soğuk bir his. Başına geldiğinde ise zifiri bir karanlık. Göç etmek diyince daha zarif. [...]
Bazı günler çok ağır geçer. İçinde bir kısıtlanmışlık hissi vardır. Zaman akmak bilmez ne yapacağını bilemez insan kaybolur. Kaybolmuşluk kimine [...]
Bir gün bu kimlikten çıkarsam eğer, O zaman arkama bile bakmadan devam ederim. Çantamda diş fırçam, diş macunum, boynumda eşarbım [...]
Sorularınız mı var? Bize sormaktan çekinmeyin.