Yüreğimden Tut
Seda Dağdelen2020-11-23T17:37:39+03:00Hüzün var bu sabahta Gidenleri yad etmek var Sözsüz olunca daha güzel akıyor her şey Gözyaşlarımız ekleniyor yazıya Ama kalpten [...]
Hüzün var bu sabahta Gidenleri yad etmek var Sözsüz olunca daha güzel akıyor her şey Gözyaşlarımız ekleniyor yazıya Ama kalpten [...]
Ocak başı, sabahın erken saatlerinde eşimin doğum günü için bir alışveriş merkezine gittim. Güne güzel başlamıştım. Enerjim yüksek ve neşem [...]
Sedoşum, İşte Ocak 2020 oldu. Ve biz tıpkı sözleştiğimiz gibi oturduk kahvemizi içiyoruz. Koskoca yıl dolu dolu geçmiş. Instagram’da biriken [...]
Sorularınız mı var? Bize sormaktan çekinmeyin.