Yüreğimden Tut
Seda Dağdelen2020-11-23T17:37:39+03:00Hüzün var bu sabahta Gidenleri yad etmek var Sözsüz olunca daha güzel akıyor her şey Gözyaşlarımız ekleniyor yazıya Ama kalpten [...]
Hüzün var bu sabahta Gidenleri yad etmek var Sözsüz olunca daha güzel akıyor her şey Gözyaşlarımız ekleniyor yazıya Ama kalpten [...]
Doğum günüme 50 gün kaldı 50. yaşıma giriyorum. Çok heyecanlıyım. Çok mutluyum. Bir çok değişikliği hissediyorum. Birikmişlerin heyecanı var içimde [...]
Sorularınız mı var? Bize sormaktan çekinmeyin.